sesamnötter

Datum: 2008-07-28 Tid: 21:16:29

Sesamnötter är min stora last. Så jäkla goda! Nu sitter jag och väntar på att hjärtat ska komma hem med en påse sådana, sen ska jag tvinga honom o se på förra veckans "allsång på skansen" med mig. Vi har inte kollat på det än, men jag ville ha det inspelat eftersom coola Adam Tensta uppträdde. Hade aldrig lyssnat på hans musik om jag inte hade sett honom live och upptäckt vilken jäkla go energi han utstrålar på scenen. Me like!

Ska snart ta kort på prylarna jag köpte idag och lägga upp. Ibland blir det mycket bilder här, ibland inga alls. Haha, ja. Så kan det vara.

Emma, på onsdag! Yeay! Simma, laga mat och busa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback