segis

Datum: 2008-07-09 Tid: 23:39:38

En hel dag av jobb. Har jag något att uppdatera med?
Nej! Skulle vara konstigt if I had.

Eller jo, en sak som jag stör mig så jävligt på är när
personer inte kommer ihåg att dom ställt en fråga och
fått ett svar, och ställer samma fråga efter ett par timmar.
Visst, dåligt minne kan man ha, men när det händer over
and over again, då blir det irriterande.

Förövrigt har jag jobb mellan 7.30-15.30 imorgon, sen är jag
ledig i fyra hela dagar! ^^ Wonderful! Jag vet vad jag ska göra
då, och ni som också vet får inte skriva nåt i kommentarerna
utifall att en viss person skulle läsa. Its a hemlis! A fun one ^^

Ne, käka någe och sen sova. Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback