pheeew

Datum: 2008-07-04 Tid: 12:08:16

Min arbetskompis bestämde sig för att vara kvar.
Det underlättar enormt för oss andra!

Idag är det ett år sen jag var på Snack första gången.
Jag och Emma ska fira det med en fika där idag.

Sen blir det jobb.

Igår var det fullt upp. Följde med mammi som sällskap
till sjukhuset när hon skulle göra en del prover. Efter
det bar det av till banken och sen hem. Lite pinsamt
att erkänna detta i bloggen, men som ni vet så är jag
öppen med allt. Mammi's första kommentar när hon
kom in här var: Fyfaaan, vad det ser ut här! Hon satte
mig, Simon och sig själv i jobb, storstädning som
hette duga! Började städa vid halv ett, var inte klara
när jag åkte till jobbet tio i tre. Simon och mammi
fortsatte till hennes buss gick hem halv fem. Men nu
är det fint iallafall, man kan nästan säga att det blev
som en flyttstädning, så noga var det. ^^ Det du! :P

Nej, göra mig iordning innan jag åker ner på stan!
Tjo!



Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe. Bra att mammor hälsar på ibland! Vad sa simon då? Fattade han att det behövdes städas?



Orkar inte samla kartonger som förr.. så de fick bli riktiga flyttkartonger. Men dom kommer jag spara! Så dyra som dom var!

Datum: 2008-07-04 Tid: 21:45:21
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback