peppa upp mig!

Datum: 2008-07-24 Tid: 14:07:48

Försöker peppa mig själv till att vara glad över att jag har ett jobb.
Det är ju inte alla som har det. Men att jobba såhär mycket som
jag gör är inte hälsosamt. Önskar att jag hade råd att vara arbets-
lös. Nu har jag kväll och natt tre dagar i rad kvar, sen är jag ledig
två dagar. Skulle man slå ut alla mina pass på alla dagar i månaden
skulle det visa 0% ledighet om man gämför med ett vanligt 7-16 jobb.
Önskar att jag hade ett sånt, så man kunde vara ledig på helgerna.
Jag jobbar när andra har jobbat färdigt. Hinner inte träffa så mycket folk.
Varför ska man vara översocial?

Det värsta är ändå att jag inte kommer att träffa hjärtat förrän lördag
morgon. Får umgås några timmar, sen ska jag iväg o jobba igen.

Men jag har ett jobb, jag får pengar! Eftersom jag inte hinner slösa
bort dom (haha, yeah right) får jag se framemot när jag kan göra det.
Liseberg någon? Du måste våga åka allt, för det gör jag!

Kommentarer
Postat av: Bemma

Jag vågar knappt åka något på liseberg :P

Datum: 2008-07-24 Tid: 23:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback