pannkaksfrukost :)

Datum: 2008-07-26 Tid: 11:30:48

Pheeew! Jag har snart klarat det! 11 dagars jobb av 12. 16 pass.
Bara idag kvar. Och idag åker vi ut till deras stuga och bara slappar,
grillar och mår gott. Som en liten mini-semester. Självklart är jag
där för och jobba, men hon vet hur trött jag är nu, så hon är snäll
mot mig! :)

Bröt ihop igår av vissa anledningar på jobbet. Som tur var så var jag
i tvättstugan då, och det var en anledning till att jag bröt ihop. Somliga
fattar inte att man delar på arbetet som finns. Somliga häver över sitt
på andra. Men det är ju klart att två maskiner tvätt tar fyra timmar!
Det var droppen som gjorde att bägaren som rann över. Men nu är
kroppen avslappnad efter att spänningen släppte iomed gråten.

Hjärtat gjorde pannkaksfrukost med sylt och grädde idag. När jag kom
hem imorses la jag mig i sängen och vilade en timme. Han e så go!
Snacka om att bra kommunikation i ett förhållande är A och O. :)

Hoppas ni får en bra helg! Imorgon börjar mina två dagars ledighet! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Okej. Då förstår jag.



Härligt, då kan du oxå nästan shoppa vad du vill! Att jobba på timme är bra ibland! Då tjänar man kosingen!

Ha de skönt under din ledig het!

Datum: 2008-07-26 Tid: 12:00:57
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback