nattfika

Datum: 2008-07-06 Tid: 01:40:04

Har tagit en efterlängtad nattfika på Snack med Emma-mannen!
Reza kallade mig dum idag, för att jag sa att jag inte tänkte betala
för kaffet (jag behöver aldrig göra det) och av ren reflex gav jag
honom en flata på kinden! Jag tänkte mig verkligen inte för! >_<
Men rätt kul var det. :P

Vi har suttit och snackat massa minnen. Simon kom ner också.
Vi såg en snubbe i en astajt tröja, han hade nästan lika tuttstorlek
som Emma. Det är inte normalt. Den gången jag ser en kille med
samma storlek som mig (som inte är överviktig) den dagen hoppas
jag aldrig kommer!

Det har varit en asnice kväll, både med jobb o fikan. Snart ska jag sova,
kafferushen måste bara gå ur lite mer först.

Kram hej!

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är sjuk! hahahaa

Datum: 2008-07-06 Tid: 10:36:39
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback