namnbyte?

Datum: 2008-07-04 Tid: 23:32:03

När jag satt och väntade på bussen kom en kille
som inte verkade ha alla hästar i stallet så att säga,
och började prata med mig. Frågade om jag kom från
Norrland och när jag svarade "Nej, från Uppsala"
frågade han om jag någonsin varit på ett "Livets Ord"
möte. Hahaha! Jag är nog den siste som skulle gå på
ett sånt! (Fast vem vet, blir jag döpt av misstag in i en
koreansk tro så kan tamejfan allt hända!)

Iallafall frågade han vad jag hette. Ville inte säga mitt
riktiga namn, så drog till med Sara. Då sa han att jag
blir den sjunde Sara han kände, och sa att Sara L.....
(vill inte skriva ut hela efternamnet) var en av dom. Då
kunde jag inte hålla mig, utan sa: Coolt, då har hon och
jag samma initialer, med tanke på att jag heter Sara Lundin.

Vad passar mig bäst? Therese Åberg eller Sara Lundin?
Man kanske skulle göra ett namnbyte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback