knalleland

Datum: 2008-07-07 Tid: 19:55:03

Nu har jag kommit hem efter att vi stack
till Knalleland. Det var nice o bara vandra
omkring lite ^^ Gick in i den nya djuraffären
men dom hade bara fiskar o kaniner typ.
Frågade om dom inte skulle få in nå ödlor
o sånt, om nån vecka eller så. Kan ju inte
ha nåt pälsdjur eftersom min brukare är
allergisk. Så en krälare skulle passa bra! ^^

Gick in i en möbelaffär också och provsatt
soffor och fåtöljer. Damn! Jag är kär! Ska ha
en sån fåtölj nån dag. Den kan man nog till
o med sova i! Provade en jäkligt skön soffa
med, för flera tusen. Nån dag...

Det enda jag köpte i Knalleland var en termos-
mugg och en nyckelring med ett flodhäst-gose-
djur. Muggen kommer bli skitbra att ha på jobbet
eftersom man aldrig kan dricka en hel kopp kaffe
"ifred". Så det var ett apbra inköp!

Fick en kommentar om att "av-danska"-listan inte
var så lättförstådd, så här kommer en kort förklaring:
Förra sommaren kom en dansk hit och hälsade på.
Hade snackat med honom på engelska lunarstormen
och blev kompisar där. Det jag inte visste var att han
var otroligt irriterande som person IRL och nu måste
jag och Emma göra allt som vi gjorde med dansken,
utan dansken. Det är nåt som är fel om man fortfarande,
efter ett år, kommer på äckliga minnen om dansken.
Allt vi hann på fem dagar ska vi hinna med på två.

That's it for now! / T

Asbra uppfinning! Min ser inte riktigt ur såhär, men nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback