hoppas hoppas

Datum: 2008-07-07 Tid: 22:35:12

Hoppas verkligen att min plan kan gå i lås!
Tänkte att jag kunde byta ett av mina två pass
på samma dag (07.30-23.00) med en arbets-
kompis som också jobbar två pass på en dag.
Det vore ju det ultimata! Slippa jobba maaaassa
timmar på en dag.

Jag fattar inte varför man tänker så mycket på
jobb när man har ett. Det tar fan upp 50% av
min skalle just nu, och det är sjukt. Men jag är
glad över att jag började jobba där, jag trivs.
Men när jag är ledig, vill jag va ledig, men min
hjärna fattar inte riktigt det.

För övrigt funkar termosmuggen jättebra. Men jag
är nog inte så smart som dricker kaffe nu. Haha,
hoppas koffeinet sitter i tills imorgon bitti. Frågan
just nu är bara: Ska jag duscha nu, eller imorgon
bitti? Det får fasen bli nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback