helt tom

Datum: 2008-07-15 Tid: 00:20:14

Idag är jag verkligen helt tom! Både trött, irriterad och allmänt slö.
Men ska snart sova, ser framemot det! ^^

Idag har jag vart i Knalleland med Emma. Mina skor skaver! Men
skam den som ger sig, dom ska vidgas. Köpte en del småkrams
såsom munskölj, elektrisk flugracket, strutformade glasskålar, ett
bra rengöringsmedel osv. Det var nice, som på den väldigt gamla
goda tiden. (Ett år sen) ;)

Sen åkte jag och Simon till Landvetter och hämtade Moa. Åkte hem
till mammi och träffade Ile's pappa + "flickvän" för första gången. De
verkar trevliga, men vi kan inte kommunicera utan tolk, för de kan typ
bara finska.

När jag och Simon kom hem åt vi Ben & Jerrys i mina nya fina "skålar".
Dock så är en av dom skev, men den ska jag försöka fila till. Annars
åker jag och byter. Kanske enklast. Nej, nu ska jag sova, jobbar sju
eller åtta dagar i sträck from imorgon. Happy week!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Skorna ger sig nog före du gör det. :)

Men du hittade en hel del i Knalleland! Och att inviga glasskålarna med Ben & Jerrys är inte illa. Awesome glass!

Datum: 2008-07-15 Tid: 00:46:51
http://phobic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback