hello again

Datum: 2008-07-29 Tid: 23:28:28

Hej igen, ledighet!
Japp, nu är jag ledig imorgon igen. Så jävla skönt! Försökte få Emma till att möta mig klockan tio imorgon för att simma, men det tyckte hon var för tidigt. Så halv tolv ska vi simma för första gången på evigheter. Motivationen är på topp just nu! ^^

Efter simningen ska vi gå och handla, sen upp hit för att laga lite mat och vara lite busiga. :) Kommer bli funny!

Jag har funderat på att börja gå promenader. Men det är bara det att innan jag börjar jobba är det vanligtvis för varmt, och efteråt är det för sent. Sen är jag av den kalibern att jag gillar att bara ta det lugnt och slöa innan jobb. Jaja, det där ger sig!

Vad ska ni hitta på imorgon?



Kommentarer
Postat av: Therese

Idag ska jag baka en ananaspaj som jag ska ta med hem till linda ikväll, hela gänget ska ses över lite vin och mat:)

Datum: 2008-07-30 Tid: 09:51:49
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback