hancock

Datum: 2008-07-27 Tid: 23:45:20

Nyss hemkommen efter bion. Hancock var bra, bara det att jag inte kunde
koncentrera mig ett tag.

Innan idag när jag satt vid msn började någon idiot skriva massa otrevliga
saker som att han hade kn*llat mig och att jag var en hora och massa såna
grejer. + mkt grövre saker. Jag kan inte hålla käft, så jag kaxade tillbaka. Bland
annat skrev jag att jag skulle på bio ikväll när han skrev att jag inte hade några
kompisar och var lika otrevlig tillbaka (tog det som ett tidsfördriv när jag väntade
på att maten skulle bli klar, jag kan aldrig knipa igen!!!!!).

Iallafall, anledningen till att jag inte kunde fokusera på filmen var när en karl som
satt bredvid Simon reste sig upp och gick därifrån. Med min livliga fantasi trodde
jag att han sett mig på biografen, beställt biljett till samma film och lämnat nånting
som kunde skada oss när han gick. Jag vet, nojjig till tusen, men jag blev lite skraj.
Hade jag inte nämnt bion när vi tykade över msn så hadejag inte tänkt på det.

Nu har jag inte tagit med det värsta av vad han skrev, bara en bråkdel. Jag tänker
aldrig acceptera en addning så länge jag inte vet vem personen är som addar.

Det värsta är att snubben vet hur jag ser ut. Jag vet vad han heter i förnamn, hur
gammal han är och att han bor på Sjöbo här i Borås, men har aldrig sett kort på honom.
Vi har pratat innan men då har han varit trevlig. Kommer säkert inte hända något, men
man ska aldrig va alltför säker. Det finns psykopater överallt, och jag kommer nog slänga
en blick över axeln när jag går på stan ett tag framöver.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback