fiffleri

Datum: 2008-07-31 Tid: 13:18:36

Haha, har precis fått reda på ett rykte jag inte visste existerade. Om det nu gör det, det vill säga. Källan är inte alltför pålitlig, men det skulle vara kul om det verkligen har existerat.

Ryktet lyder: Jag har fifflat med lönerna när jag var teamleader på Nordic Fundraising. Hur jag ska ha gjort det har jag ingen aning om. Men tydligen så har jag det iallafall.

Jag älskar sådana rykten som man inte fattar vart dom uppkommit från! Det gav mig dagens garv! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg blogg du har

Datum: 2008-07-31 Tid: 13:22:59
http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Bemma

lol

Datum: 2008-07-31 Tid: 18:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback