fartfylld dag

Datum: 2008-07-27 Tid: 17:03:09

Kanske inte fartfylld, men det har hänt och händer mycket idag!
Var med Emma på Snack, där vi slog ihjäl ett par timmar. Saknat
när vi suttit där och bara slappat! Det blir en stämning som bara
finns på Snack, vårt ställe! ^^ Mustela och hans vän kom förbi och
snackade lite skit, men dom drog snabbt igen. Sen kom Snubblas
förbi, bjöd honom på en kaffe. Nice när man träffar mkt folk! Jag och
han som jobbar i köket har nån slags "le-lek" med varandra. Vi kollar
bara på varandra och ler när vi går förbi varandra. Jag vet inte ens om
han kan svenska. Nu låter det som att vi flörtar järnet, men så är det
inte. Lite oskyldig småflört tycker jag är kul, på vänskaplig nivå.

Om en stund kommer hjärtats syster med pojkvän och fikar. Köpte
två sorters kakor tidigare idag, citronmuffins och trippel-choklad-cookies.
Hoppas det duger! Fattar inte varför, men vill att allt ska vara bra och
till belåtenhet när någon kommer o fikar. Händer ju inte alltför ofta *pik pik*

När dom har åkt ska vi laga fläskfilé och klyftpotatis med kall beasås
*mumma* och sen ska vi på bio med hjärtats kompis + flickvän.
Ska se Hancock.

Imorgon ska jag fika med en gammal klasskompis som förhoppningsvis
börjar på mitt jobb också, sen ska jag fika med Sofia. Konstigt att jag inte
ligger på 100 pannor egentligen, så mkt som jag fikar. Men, det är inte ofta
jag fikar på nån kaka eller bakelse. [Fika fika fikar fikar. <--- Lyckades klämma
in det där i detta lilla stycke.]

Nog med skitsnack för nu. Ha en underbar [alldeles för varm] dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback