bäst dag

Datum: 2008-07-28 Tid: 20:44:48

Jag är jäkligt nöjd över min dag idag. Började med att köpa med mig fika till stadsparken med Terese från min gamla klass. Det var nice och se henne igen. Hon var min räddare i nöden och dödade getingar som en galning! Tänk er en tjej ligga på alla fyra i gräset och slå sin toffla för fulla muggar i marken... lär se rätt kul ut om man inte vet vad hon egentligen gör.

När hon stack till jobbet satt jag och väntade på Emma och Johan. Käkade mjukglass och hade det allmänt gött. :)

Har även träffat (i följdordning) Martin, Snubblas, Veronika och Shiva, Fidde, Koffa och Andrea.

Mötte upp Sofia för en fika på Kaffe Akademien. När vi satt där kom "alkis" förbi, dvs Tomas, sen kom Kinky. När vi var klara där gick jag och Sofia och shoppade lite. Blev två linnen, ett par skor (!), små kaffekoppar som man har kaffeluktande ljus i och en delad hjärtskål där det står "mitt" och "ditt" på vardera. Kändes lite dumt att shoppa, men jag behövde det. Jag har råd för en gångs skull. Sen gick vi och satte oss på Lilla Krogen och tog två cider var. Sofia var så snäll och bjöd. :) Tjötade lite med Sebastian som skulle möta en kompis där.

Har träffat en jäkla massa folk idag, och vart ute hela dagen. Tack till alla som gjorde detta till den bra dag det blev :) Jag älskar att vara ledig! Ooooh! På tal om det har jag fått ytterligare tre dagar ledigt i augusti! Wiie!

Ska fortsätta kvällen med lite kaffe, umgås med hjärtat och sen sooova! Jobba imorrn ju :)

Kommentarer
Postat av: Ringblom

Kul att du skrev =) med mig är det bara bra med, full gång. Ska till Sunny beach idag, så jag känner mig lite halv stressad. Jag jobbar och så, ska söka till polishögskolan i vår, så vi får se vad de blir från den vägen, själv då? allt bra?

Datum: 2008-07-29 Tid: 10:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback