babbel om inget

Datum: 2008-07-20 Tid: 14:59:07

Simon's bror, mamma och hennes karl var här på fika.
Det var nice! Vi får bara mer och mer att prata om, allt
från dieter till böcker till födelsedagspresenter. Det är
en go familj jag hamnat i!

Ska snart sticka till jobbet. Har kvällen och natten, likadant
imorgon. Ledig på tisdag sen massa dagars jobb, ledig
två dagar sen. Jag fattar inte hur jag orkar. Hade inte min
brukare haft humor och jag kan vara exakt mig själv med
henne så hade jag nog inte pallat! Längtar till mina fem
dagar ledigt i augusti, men då kommer jag bli förslöad om
jag inte gör något produktivt varje dag :P

Har köpt en stödskena till min vänstra handled som började
värka satan. Den funkar bra. Tur det, för jag vill inte sluta på
jobbet som jag trivs så bra med (förutom bristen på ledighet)
pga min överrörlighet. Kunde inte öppna massageställe pga
det, så den utbildningen var totalt onödig. Skulle väl vart fan om
denna utbildningen också vart åt fanders för att mina leder är
i princip uppknullade (totalt värdelösa).

Skitsnack, som vanligt. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback