Vårtecken!

Datum: 2008-02-13 Tid: 13:31:07

Den fina listan:
- Solen skiner mer än vanligt.
- Småblommor börjar komma fram.
- Fåglarna sjunger.
- Motorcyklister! ^^
- Gruset sopas upp från gatorna.
- Grönska på buskar och träd.
- Människor sitter ute på stan och gottar sig, vilket för oss till nästa punkt:
- Uteserveringar! ^^
- Mer lättklätt.
- Mer leenden!

Den mindre fina listan:
- Det som göms i snö, kommer upp i tö: Hundbajs!
- Alkisarna gör sig hemmastadda på parkbänkarna.
- Snorungarnas hormoner kommer och dom pekar finger mot gamla damer. (Hände idag, jag börjar nästan gråta)
- Det varma vädret medför urinlukt på bussarna.
- Fatsos börjar klä sig med mindre kläder (för små kläder) så man ser fettet skumpa. (Jag döljer iallafall mitt. Jag menar: Det är inte fint att se magen hänga utanför tröjan.)

Vad är ett riktigt vårtecken för dig?

Kommentarer
Postat av: Bemma

Det är när gruset sopas bort.

Datum: 2008-02-13 Tid: 13:59:10
Postat av: Veronika

Oh, vilket mysigt blogginlägg! Och så lyser solen i nacken på mig samtidigt som jag skriver detta. Ultimate mys!

Vårtecken: Picknick/glass i Stadsparken!

Datum: 2008-02-13 Tid: 15:15:00
http://phobi.wordpress.com
Postat av: Mustela

Att det inte becksvart när man går upp är ett ganska bra tecken.

Datum: 2008-02-13 Tid: 19:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback