The big skolker = me!

Datum: 2008-02-01 Tid: 17:09:17

Ojojoj! Vad ska det bli av mig nu? Jag skolkade för första gången på hela detta läsåret igår, innan hade jag max 3 lektionstimmar frånvaro. (Det vill säga 3x40 minuter.) Iofs hade vi aktivitetsdag, vilket innebär någon motionsform som man fått välja några veckor tidigare. Jag hade valt badminton och simning. Men jag kände mig onyttig och drack alkohol istället.

Min anledning till drickandet: Mammi fyllde 44 i onsdags, så jag och några människor åkte ut till henne på onsdag kväll o festade till det. Väldans trevligt måste jag säga, med bastu, musik, vingeldricka mm. Men dagen efter (torsdag, den stora skolkdagen) var jag så bakis så jag tog en, och flera, återställare. Blev "stabiliserare" efter en stund.

Men en gång skolkare, alltid skolkare. Och skolkare är inga bra människor, tydligen. Så passa er för mig! Raaawr!

Kommentarer
Postat av: only guys aloud

hahahh helträtt

Datum: 2008-02-01 Tid: 17:16:45
http://onlyguysaloud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback