Räpan skulle fått sig en smäll!

Datum: 2008-02-24 Tid: 21:20:49

Marilyn Monroe-teatern var bra. Hade dock förväntat mig fler skådespelare (var bara två), större scen och mer handling. Teatern var rätt deprimerande. Men bra. Plus att jag höll på att smälla till räpan framför mig med Lokaflaskan ett X antal gånger. Bara för att hon är lång och ser, men vill se bättre, betyder det fanimej inte att hon kan svänga o sträcka på halsen de få gånger hon inte ser! Tänk på oss korta stackare! Dessutom så kom jag som jag var, dvs i mina vanliga slashaskläder. Jag kunde väl ansträngt mig lite mer? Men jag orkade inte. De flesta hade snofsat till sig rejält. Men inte jag inte.

Grattis till mig och hjärtat idag. 4 månader!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Grattis på 4- månaders dagen!

Datum: 2008-02-24 Tid: 21:32:54
http://phobi.wordpress.com
Postat av: Malin

GRATTIS!!!

Datum: 2008-02-24 Tid: 21:55:47
Postat av: Therese

Haha. Stackare. Jobbigt när man är kort. De vet jag! :)
Vad tycker killen om att du inte "fixar" till dig?

Datum: 2008-02-24 Tid: 22:49:06
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Bemma

Grattis på eran 4 månades dag ^^

Datum: 2008-02-25 Tid: 14:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback