Jävla miljöaktivister!

Datum: 2008-02-15 Tid: 21:40:42

Var en massa miljöaktivister på Landvetter flygplats idag. Höll i lakan där det stod "Stop global warming" och "Bort med inrikesflygen" eller nå liknande. Låg en 7-10 nissar på golvet också och spelade döda. Eller nåt. Men hallå!? Vad tror dom händer med det? Inte ett skit! Folk kommer fortsätta flyga, och flygbolagen skakar bara på huvudet. Waste of time! Hade tydligen varit något liknande på flygplatsen i Malmö och i Bromma också. Att trycka upp en jävla massa flygblad som människor ändå inte vill ha, är inte det onödigt om man tänker i miljöperspektiv?

Jävligt kul att spendera flera timmar på Landvetter. Not! Först hade jag, Simon och Moa fått fel tid sagd till oss, sen blev det planet hon var inbokad på försenat. Vi var la där i ungefär fyra timmar. Enda roliga där var att jag träffade en gammal kompis som jag inte sett sen i somras. Nice to see you, Kim!

Har klippt mig också. Kostade noll kronor och en gnutta mod. Men jag är inte feg. Mammi's kompis Ollie tog saxen medan jag höll håret samlat i handen. Snippsnipp, gone! Moa ville också klippa så hon fick klippa lugg. Ser inte förjävligt ut iallafall. Spontanitet och impulser, det är Tiss-stil! Klippningen tog väl tre minuter allt som allt, det är ju ett + i kanten. Gillar inte att sitta i frisörstolen en längre tid. Riktiga frisörer är för petiga.

Har ingenting mer att tillföra i detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback