Jag spyr av ull!

Datum: 2008-02-25 Tid: 17:53:08

Idag har en ny vecka börjat. I skolan betyder det en hel vecka med Lära Mera-klassen. Underbart kul! Idag har vi fått göra vårblommor utav lera och därefter välja om vi ville göra en kylskåpsmagnet eller en brosh av den. Och så har vi fått göra sittunderlag av ull, vilket var grymt äckligt! Började hulka och ha mig. Som vanligt. Sittunderlaget blev bra, bäst av allas faktiskt! Jag och Christer som gjorde ett tillsammans. ^^

Efter skolan mötte jag upp Sarah och Hultman och två barn som dom passade i Knalleland. Skulle äta på Donken, men mitt kort funkade inte. Trodde det var CSN som krånglade som vanligt. Fick maten gratis, skulle kostat 89 spänn. Hur det blev så mkt förstår inte jag, men då är ju allt som det ska iallafall. Med mig, menar jag. Kollade kontot sen och hade fått pengar. Menmen, gratis är gott!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha. Ja, de var på tiden va?:D
Najs med gratis mat, även om det kanske inte var den bästa maten;)
Bra killen den där Simon! Men skulle de inte vara lite roligt att fixa upp dig någon gång? Låter som att du alltid går runt och "lodar"?
KRAM

Datum: 2008-02-25 Tid: 22:30:38
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback