Istället för en smäll får du lite gnäll.

Datum: 2008-02-08 Tid: 16:42:35

Jag har bara lust att klaga av mig lite. Känns som att jag inte har gjort det på ett tag. Fast det har jag säkert...

Jag stör mig på:
- Människor som sätter käppar i hjulen för mig.
- Folk som ger elaka blickar till en när man står och röker. (Hallå! Jag ställer mig alltid lite avsides, och om du inte gillar att jag står och röker... ställ dig förfaan inte nära mig då! Pucko!)
- När bussen till skolan på morgonen är iskall. För helvete, det finns något som heter värme, mr busschaffis!
- När folk ringer från skyddat nummer. Osäker man blir eller!? Vet ju inte om nån man inte gillar ringer. >_<
- All jävla pain min kropp utsätter mig för. Är det inte magen så är det huvet, är det inte huvet så är det nåt annat. Är det inget annat så är det psykiskt. (Men jag mår rätt bra ändå.)
- Att jag stör mig på så jävla mycket, men inte kommer på mer på rak arm. Mitt minne är kässt!

För övrigt har jag fått ett fan av min blogg! Flera gånger denna veckan har jag fått höra hur mycket hon har garvat åt mina inlägg. Sånt är trevligt, tycker jag! Keep on reading, Majsan! ^^

Vill bara avsluta detta inlägget med att jag nu har lov. Vad ska man fylla dagarna med? Simning är bestämt. Nån som ska med? Sen är jag och hjärtat bjudna till hans mamma på tisdag! ^^ Men mer än så är inte bestämt. Hitta på nåt? Call me, men inte från skyddat. Då svarar jag inte. (Fast jag är så jävla nyfiken, så jag svarar nog ändå.)

 

Kommentarer
Postat av: Bemma

Vi får simma någon dag i veckan. Kommer inte ha någon jobbig vecka i skolan.

Datum: 2008-02-10 Tid: 19:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback