Inte utan min padda

Datum: 2008-02-13 Tid: 22:26:07

Imorgon är det alla <3-dag. Jag har allt varit och köpt en present jag! Emma med. Kanske inte ska sägas högt, men vi köpte lika. Men skit i det, det gör inget! Ändå inte samma kille som ska få't, det hade ju i så fall varit märkligt.
Och så ska det försökas hinnas med massor! Simma, träffa Engström m. kanske fl, mysa med hjärtat och åka ut till mamsen. Det är ju kärlekens dag imorgon, och min kärlek ska spridas till många! Sprid the kärleek!

Köpte förövrigt en ny mascara idag. Hoppas den är bra. Sen försökte jag mig på att bära handväska. Gick åt pipsvängen, skämdes ögonen ur mig! Handväska för Tiss is so not the shit! Rejäla väskor på ryggen ska det vara. Annars funkar det inte riktigt. Handväskan fick hoppa ner i Emma's ryggsäck.

Håller på att smidas mysiga planer också! I'm so längting!

Och mitt knä har hängt sig >_<

Tankar:
- Varför säger man "Jag ska och bajsa!". Man sitter ner (förhoppningsvis) när man utför nr 2.
- När det händer något bra för någon så säger många "Vad glad jag blir!". Vadå, var du inte glad innan?
- Folk brukar ofta säga "Tiss, du är så bäst!". Men daah. Jag vet!


Kommentarer
Postat av: Mustela

Hört på jobbet idag:
-Men kan du låta min gå och pissa eller?
-Kan du inte stå istället, det blir så söligt om du ska gå samtidigt.

Datum: 2008-02-13 Tid: 22:37:14
Postat av: Bemma

Hahaha! Ja Tiss, du är bäst!

Datum: 2008-02-13 Tid: 22:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback