Hur får man bort kaffefläckar?

Datum: 2008-02-11 Tid: 20:30:28

Ååååh säger jag bara. Jag ska fan inte ha nya kläder! Idag när jag och Emma var på ett fik spillde jag kaffe på min nyaste tröja. Skeden bara slant ur koppen, hur har jag ingen aning om, men det sprutade typ överallt! Över brallorna med. >_< Hur får man bort en kaffefläck? Emma garvade, det såg nog rätt kul ut. Händelsen kan jag skratta åt, men fläcken! It will die! På ett eller annat vänster!

Trevligt att umgås med Emma idag iallafall, trots en del planlöst strövande på stan. Vi har blivit besatta! Simningen tidigare under dagen va go. Simma imorgon med, och åka till hjärtats mamma. ^^

Bye now!

Just det, som Emma skrivit i en kommentar: "Är det Hitler?"
Vi var inne på Gallerix och kollade på plansher. Han jag trodde var Hitler var tydligen Gudfadern, eller? Vafaan! Ofta jag kollar på nåt där de lägger hästhuven i sängar! >_< Ush!

Kommentarer
Postat av: Bemma

"Är det Hitler?" - Tiss
Tack för en trevlig dag :)

Datum: 2008-02-11 Tid: 20:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback