Frågelådan

Datum: 2008-02-27 Tid: 22:25:01

25 frågor om dig själv.

Röker du? Japp
Snusar du? Nej
Skolkar du? Ne
Gör du frukosten själv? Brukar inte äta frukost tyvärr
Har du slagit ner någon? Inte slagit ner, men puttat in i väggar och ner på golv (han förtjänade det)
Har du pussat någon av samma kön? Ja, hånglat till o med!
Har du varit på strippklubb? Ja
Vad gör du när du blöder näsblod? Fräser ut slemklumpen så slutar det blöda
När grät du sist? Vet inte. Dags snart tror jag.
Vem kan du prata om allt med? Emma, mammi och Veronika
Har du solglasögon? Ja, men finns ju ingen sol till att använda dom.
Skriv en mening på engelska: Yes, I have a dog!
Vem pussade du senast? Simon
Vem kramade du senast? Rachel
Vad är din högsta önskan just nu? Att få en bra slant för lägenheten, visning imorgon.
Vad heter ditt hårspray du använder? Fructis
Vem gillar du? Många, på olika sätt
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Blå och grå, randig är den.
Känner du någon som heter Niklas? Inte nära vän med någon Niklas. Har en del bekanta med det namnet.
Har du bärbar data? Snart, ska ta över brors. Nu använder jag Simons.
Är du blyg? Hahaha! Inte direkt.

Bonusfråga: Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Jag skulle nästan vilja kunna svara ja på den, men det vore att ljuga.

(Frågor stulna av Malin i hennes bdb)

Undrar ni över någonting om mig, vad som helst, så skriv din fråga i kommentar. Ni får ställa flera. Lovar dyrt och heligt att svara ärligt! Detta är förmodligen en engångsthingie! Skriver både frågor och svar i nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: Therese

Okej.

Här kommer min fråga: Vill du ha barn? Om ja, när?

Datum: 2008-02-28 Tid: 10:30:53
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback