...

Datum: 2008-02-12 Tid: 10:30:33

Att folk ens orkar spela detta spel!? Glada miner, skratt och prat om gamla minnen när man träffas, skitsnack bakom ryggen senare. Förlåt mig för att jag råkar vara öppen, förlåt mig för att jag är blåögd. Det är en del av mig (dock borde den delen tonas ner lite, med tanke på hur falska människor är!)

Men jag hoppas att ni trivs med det! Jag slutar härmed försöka vara en del i erat liv. Nu är det upp till er att sluta snacka skit!

Vi får se hur det går.

-

Från någon film, kommer ej ihåg vilken.

- En hund med glasögon?
- Hans försäkring täckte inte linser.

- Jag ville inte säga det, men jag sa det ändå.

- Där är miljontals människor, och jag har jättekorta armar!


Kommentarer
Postat av: Jessika

ciao !
kul att se dig igår. nu när vi inte ses typ varje dag i skolan. tihi !
hittade ej numren i mobilen :( så nu har jag icke ditt*snyft* Pöss

Datum: 2008-02-12 Tid: 20:32:56
http://jezzzika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback