Cut me! No, not me, my hair! I'm not emo!

Datum: 2008-02-03 Tid: 21:35:24

Idag har jag äntligen träffat Bemma-mannen igen! Hur skönt som helst. Hon har blivit min byggmästarkumpan i Tower Bloxx. Äntligen ett spel som jag fått henne besatt i! ^^ På en mobil, till och med. Dessutom så har hon och Johan ett "tillsammans-datum". Frågade dom om ett datum som jag kunde skriva in i min filofax. And that is... today! ^^ I'm so happy for u guys! Trevlig var han allt, grabben. =)

Nu sitter jag och hjärtat och kollar på "En förtrollad romans". Ska snart återgå till den, ska bara skriva några rader till.

Någon som är bra på att klippa hår? Vill klippa mig, men har inte råd. Blää! Vill korta ner det och klippa upp det, o skaffa lugg. Om jag inte hittar någon snart som kan, så gör jag det själv. Så det så! Eller så bränner jag upp skiten. Eller rakar av det. Vi får helt enkelt se.

Idag är det 21 dagar kvar tills jag och hjärtat ska på teatern. Då firar vi även 4 månader. Tiden flyger iväg! Längtar iallafall till dess! <3

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Bemma

Det var riktigt trevligt att fika med dig idag. Vi gör det alldeles för sällan.

Datum: 2008-02-03 Tid: 23:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback