Abstinens, typ.

Datum: 2008-02-23 Tid: 23:19:12

Jaja, jag vet att jag skrev för bara några dagar sedan att jag inte skulle blogga på ett tag. Men jag har fått abstinens. Och bara för att jag la in det förra inlägget har det hänt massor! Men jag med mitt dåliga minne kommer inte klara av att skriva allt. Men, jag ger mig på ett försök iallafall.

Jag har varit brutalt ärlig mot en människa som förtjänade hårda ord. Jag är grymt stolt över mig själv att jag stampade foten i golvet och stod kvar vid min ståndpunkt! Tog i så hårt att om jag verkligen hade stampat foten i golvet på riktigt så hade jag brutit den.

Jag har umgåtts med Jeanette från min klass. Hade fått pengar av min bror *tacktack* i försenad födelsedagspresent (typ ett halvår försenat, bättre sent än aldrig) så jag kände mig rik och impulsshoppade och Jeanette var sällskap. Köpte fyra saker, tre till mig och en till hjärtat. Men lämnade tillbaka två av mina och Simon skulle inte använda min present (ett par grymt fula långkalsonger) så då var det ju lika bra att få tillbaka pengarna.

Igår åt jag med Veronika på Lilla Krogen. Det var skönt och bara snacka skit och äta god mat. Senare på kvällen bjöd Bemma på bio. Jumper. Bra effekter, men de hade kunnat engagera sig mera att få lite mänskligt liv i karaktärerna.

Och idag har jag och hjärtat tvättat och sen åkte vi ut till mammi. Kollade på melodifestivalen. Hur i helvete kan låten "Upp och hoppa" gå vidare direkt till finalen, när grymt mycket bättre, seriösa artister var med? Nä, era jävla fjortisar (tippar på att det var dom som tokringde på den låten) skaffa er ett liv och GÖR NÅNTING SOCIALT på en lördagkväll förhelvete!

Måste ta mig över fyra-månaders gränsen! *självpepp självpepp*

Imorgon är det teater! ^^ Marilyn Monroe's liv. Som jag har längtat! Finally! Ska faktiskt ha jeans på mig imorgon, och högklackat. Det ni!

Ojust det. Har varit i Fristad kapell också. Gillade inte det alls. Ingen rolig känsla med tanke på... ja, ni vet. Men eftermiddagen den dagen var mycket bättre! Benny Haag spelade en enmansteater för oss om alkoholmissbruk. I loved it!

Sista saken jag har att tillägga i detta inlägg är att datorer kan dra åt helvete! Håller på med en rapport i skolan, som jag skrivit på hemma hos Simon. Mailade den till min hotmail för att kunna fortsätta skriva i skolan sen. Men det gick ju käpprakt åt fanders! Skolans datorer kunde inte öppna det filformatet. En hel lektion utan att få nånting gjort! Bra jobbat.

Kommentarer
Postat av: Bemma

Jag blev så jävla arg när "Upp och hoppa" gick vidare, fyfan!

Datum: 2008-02-24 Tid: 16:48:44
Postat av: Therese

Jag antar att grabben din bara har "word" och inte "microsoft word"? Då fungerar det inte.. hade samma problem jag med förut.

Datum: 2008-02-24 Tid: 22:47:14
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback