today

Datum: 2008-12-10 Tid: 21:56:54

Jobbet idag gick fort. Efteråt kom Simon och hämtade mig och vi åkte ut till Polarn Morsan. Vi bakade pepparkakor och gjorde hus av sockerbitar, en tradition! Men detta året blev det lite fel, vi trodde att vi smält strösocker och limmade ihop sockerbitarna med, men det blev ju helt brunt. Trevligt var det iallafall! Får se om det kommer bild på sockerhuset sen, om jag hittar sladden... Kimpah tog iallafall projektet på allvar och gjorde det mesta själv. Imorgon ska vi ut igen, och då jäklar ska jag göra en finfin! Julpyssel är så roligt! =)

Har väl faktiskt inte så mycket mer att skriva om idag. Då jag sätter punkt här.

Kommentarer
Postat av: Therese

Coolt. Jag vill se bild på er konst! :)

Ska väll baka något jag med men vet inte riktigt vad.. förra året gjorde jag kolor till mamma. Blev jättegoda!

Datum: 2008-12-10 Tid: 22:00:26
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Jessica Persika

Komsi komsi bilder! Bra skills du kommer ha sedan när du bygger hus in the future, fast bygg inte av sockerbitar, blir inte så fasligt bra då kan jag inte tänka mig (men gott) =)

Datum: 2008-12-10 Tid: 22:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback