sedärja

Datum: 2008-12-19 Tid: 18:00:45

Nu har jag valt ut kläder till julafton, jeans och en kortärmad lång polotröja. Såg inte allför dumt ut om jag får säga det! Jeans har inte varit en bra vän till mig de senaste åren, men nu kanske det blir ändring på det =) Min viktnedgång har verkligen stärkt mitt självförtroende, och mer ska det bli!

Pratade med min käre farmor i telefon tidigare, hon fyller hela 75 år idag krutgumman! Vi har samlat ihop pengar till en dator åt henne, hoppas hon blev glad! I skrivande stund är mina släktingar hos farmor och farfar och firar, synd att jag inte kan vara med. Men imorgon ska vi fira lillebror Mattias som fyllde år igår, så får ju träffa hela släkten då. ^^

Naj, dags och plocka fram lite mer kläder och annat bra att ha med sig så man slipper göra allt sånt inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback