oth

Datum: 2008-12-04 Tid: 00:11:41

Ikväll ska jag kolla på så många avsnitt av One Tree Hill jag orkar, tills jag bokstavligen slocknar. Passa på att sova länge imorgon eftersom träningsvärken kommer komma. Lär ju inte kunna gå! Kändes iallafall superbra att göra av med så mkt energi, jag får väl tacka killen som började tävla med mig. Han var erfaren, jag är ju nybörjare igen, men jag hängde på rätt bra ändå ^^

I Knalleland blev det en julklapp köpt, en söt tomte och en snöbollslykta med en tomte sittandes på, och en julduk. Jag och Emma käkade det första vi gjorde. Strömming, potatismos och lingonsylt! Mumma! Imorgon ska jag göra kycklingfilé inlindat i bacon, enbart! Väck med kolhydrater för en stund! ^^

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback