nyår o så

Datum: 2008-12-29 Tid: 21:59:28

Jag ser inte fram emot nyår. Jobbar ju, till och med tolvslaget. Sista december börjar jag 07.30 och slutar 15.30. Sen är jag ledig ett par timmar och börjar 23.00 igen och jobbar till 15.30 dagen därpå. Tur att jag får sova lite, men det lär ju inte bli så mycket ändå. Det får gå.

Sitter i ett par rosa mysbrallor som jag fick idag. Rosa är inte min färg, och så är de tajta vilket inte heller är min grej. Men dom är sköna =)  Super att bara gå i hemma!

Vad ska ni göra på nyår?

Kommentarer
Postat av: Bemma

Jadu, har ingen aning om vad som händer på nyår. Vi får se =)

Synd att du måste jobba.

Datum: 2008-12-29 Tid: 22:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback