morning

Datum: 2008-12-19 Tid: 07:11:19

Ojoj! Liiite trött jag är eller!? Det tar verkligen på krafterna att jobba kväll fyra dagar i rad, mest eftersom man jobbar själv. Igår var det konsert som gällde: The Refreshments med gäster. Louise Hoffsten och nån karl. Riktigt bra var det iallafall.

Nu har jag ett dagspass att klara av, sedan en veckas ledighet. Så mycket har jag inte varit ledig sen jag började jobba! Men det blir rätt lugnt idag. Ska på julmiddag klockan tio med en föreläsning och julklapp. Sen tillbaka till jobbet där jag fått i uppdrag att baka julbröd. Ska bli riktigt intressant att se hur det går med hennes bak-assistent, aldrig använt sån förr!

Dags att göra sig iordning (men jag vill mycket hellre sova!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback