logiskt?

Datum: 2008-12-10 Tid: 22:16:10

Kom på en sak iallafall, som jag tänkte på inatt när jag var hungrig. Kroppen "äter" ju av våra fettreserver när vi är hungriga men inte äter. Vore det då inte logiskt om kroppen åt fettet på magen först då, med tanke på att det är närmast? Men nej, det är ju förfasen det sista som försvinner. Man blir inte riktigt klok ibland när man ska tänka logiskt, för logiskt är det minsta vissa saker är.

Fytusan! Jag orkar inte börja gå i affärer för att köpa julklappar. Jag tänker beställa alla istället och hoppas på att de kommer i tid. Men jag har ingen aning om vad man ska ge folket? Ge mig förslag! Mitt största bekymmer är Micke och Mattias, 17 och 16 år. Sen till pappa och Monika. Resten är rätt lätta. Så, hjälp mig. Nu!

Kommentarer
Postat av: Jessica Persika

Har beställt allt mitt via nätet typ, I see what you´re saying =)

Datum: 2008-12-10 Tid: 22:37:19
Postat av: Anne

Om man inte äter när man är hungrig så börjar det givetvis ta från fettet men sedan går man på sparlåga och det är inte effektivt om man vill gå ner i vikt, MELLANMÅL det är det som gäller hahahahah.... Jag ska också ta tag i detta efter jul igen

kramis kramis/ Anne

Datum: 2008-12-12 Tid: 11:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback