julpynt

Datum: 2008-12-01 Tid: 20:22:05

Nu har julstjärnan kommit upp i fönstret efter en jäkla massa svordomar från min sida, 2 adventsljusstakar i vardagsrummet och lite tomtar här och var, Simon dricker te med pepparkaksdoft, julkänslan har infunnit sig! Själv avnjuter jag en kopp kaffe och snart ska vi poppa popcorn och slänga på en film. "Run, fatboy, run!" heter den, nån som sett?

Ni var ett par stycken som hann läsa mitt blogginlägg igår innan jag tog bort det, kändes för personligt på nåt sätt. Men jag ska iallafall skaffa något eget som bara är mitt och Simon kommer att hälsa på mig på helgerna. Vi gör inte såhär för att något är dåligt mellan oss, vi gör det för att det kommer bli bättre =) 

Jag saknar Peter något otroligt mycket! Han är ju i New York just nu och kommer hem i helgen. Sa åt honom att jag ville ha något litet som skriker USA när han kommer hem, men inte en liten frihetsgudinna, gillar inte den tanten :P Oh well, ska bli skoj och se vad han hittar på =)

Nä, filmtajm!

Ps. Vad handlar årets julkalender om?

Kommentarer
Postat av: Jojje

Julkalendern handlar om en kille som råkar skicka en inköpslista till tomten istället för sin önskelista. :)

Datum: 2008-12-03 Tid: 20:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback