jul i vårt hus!

Datum: 2008-12-02 Tid: 18:47:54

Fick ett mess idag av Veronika som undrade om jag ville komma och hälsa på. Nyvaken som jag var kände jag inte för det, men efter lite dragande i sängen kom lusten smygandes =) Simon var så snäll och skjutsade ut mig, och det blev en riktigt trevlig visit. Shiva tröttnade dock när jag och Veronika kollade på kort och sa: "Mamma, nu har Tiss vart med dig lääänge, nu är det faktiskt min tur att leka med Tiss!!!" Haha, sötunge! Lekte bland annat "Gissa vilket djur jag är". =)

Simon kom och hämtade mig sen. Vi åkte till Maxi och köpte lite julsaker. Spegelbyrån har bland annat rött, tjockt glitter runt spegelramen, fiint! Snart ska vi sätta upp en ljusslinga på balkongen, hoppas den får sitta där. Eftersom vi bor på bottenplan kan ju nån få för sig att stjäla den. Annat vi köpte var två snöbollsljus och en julhandduk till köket. Börjar likna lite julmys här nu =)

Vilken är din favoritjulsång? Min är helt klar "Julen är här" med Christer Sjögren och Charlotte Nilsson (perelli nu). ^^

Kommentarer
Postat av: Therese

Mysigt att julpynta. Jag fick en duk till köket som mamma virkat till oss. Jättefin! Riktigt stolt över den:)

Datum: 2008-12-02 Tid: 21:10:44
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback