jäkla mellandagsrea!

Datum: 2008-12-29 Tid: 20:40:44

Jag har tänkt lite på det här med julen och så, och jag har kommit fram till att jag har en slags hatkärlek till hela grejen! Har varit stressigt, långa resor, fläng hit och dit, oro över gåvorna man gett osv osv. Det enda positiva med julen är att man träffar släkten (men man tröttnar på att vara social flera timmar) och maten (som man vräker i sig för mycket av, varenda förbannade jul).

Men det värsta av allt: Mellandags-fucking-rean! Var in på eko-hallen idag för att köpa Moas julklapp som jag inte hunnit köpa än. Fick stå i en jäkligt lång kö, jäkligt länge! Jag blev så irriterad, så när jag betalade med presentkort jag hade förklarade kassörskan utförligt att jag inte kunde få tillbaka mellanskillnaden i pengar, men jag kan få ett tillgodo-kvitto. Jaja, det fick la gå, men hon var sååå seg. Jag tänkte nästan säga att jag inte har tid med detta och att hon kan behålla pengarna själv, som en julklapp, men hon blev klar innan jag hann säga det. Man kan fan inte handla ifred när den här jäkla rean är. Fyfanken på den!

Moa blev glad iallafall över sin sjungande tandborste, fan bara att det inte var en eltandborste som hon önskat sig även om det såg ut som det. Ska köpa en el när batterierna tagit slut i den jag köpte idag. Köpte paradis och aladdin (konstig stavning, men jag googlade upp det) och en smörgåsgrill till Polarn Morsan och Ile. Fast grillen följde med oss hem, för mamma hade inte köpt något till oss, och vi vill också ha en. Så mamma köper en ny imorgon, för vi köpte den på lilla Ica därute hos henne. Blev smidigast så :P

Jaja, jag babblar på som vanligt jag. Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe. Ja, mellandags rean är inte kul! Fyfan!



Ja, det känns bra. Hoppas jag fortsätter vara så här taggad länge till. Har du provat på gym och olika klasser som aerobics, box, spinning, step up?

Om inte tycker jag du ska prova! Jag gillar spinning för där tar man verkligen ut sig.

kram

Datum: 2008-12-29 Tid: 21:24:34
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Okej. Men funkar det att cykla för dig? Då är ju spinning skit bra! Sen kan du träna musklerna på gymmet!

Datum: 2008-12-29 Tid: 21:54:27
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback