hos pappa

Datum: 2008-12-22 Tid: 13:12:46

När vi kom upp till pappa efter fem timmars bilfärd hade vi ungefär en timme på oss att landa. Sen kom det folk! 27 personer var vi här allt som allt som firade min lillebror Mattias. Huvudet hängde inte riktigt med, men kul var det!

Igår var vi in till Uppsala och träffade Simons kompis och hans flickvän, sen mötte jag upp min gamla klasskompis Moa. Det är alltid lika skoj att träffa henne! Har alltid så mkt o prata om =)

Vet inte riktigt vad som händer idag. Simon är inne i Uppsala igen, men jag pallade inte följa med. :P

Tjo!

Kommentarer
Postat av: janina

vad skönt att bara ta det lugnt :)



nej vi har ingenting i knivsta att göra mer förutom när jag börjar jobba hos mamma (hållbus redovisning ab, nu naxthon & CO ab) :D

chtistophers mamma och lasse bor numera i uppsala nämnligen och mamma i östuna.



vi firar jul hemma hos min syster och hennes man utanför uppsala



hur länge stannar du i knivsta?

jag vet ju inte om du och toffe är bra vänner eller har vart det men vill ni ses så går det säkert i mellandagarna :)

Datum: 2008-12-22 Tid: 15:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback