hemma igen

Datum: 2008-12-17 Tid: 23:44:36

Jag gick aldrig och la mig igen efter senaste inlägget, tyckte inte det var någon vidare idé. Däremot fick jag frukostbesök av en Trandaredsgranne =) Det var trevligt det!

Åkte ner till stan vid ett och träffade Martina och hennes bror, gick runt lite i Knalleland och fick några julklappar köpta. Så nu är det bara en kvar som behövs just nu, och det är Simon's. Jag brukar inte ha så här svårt för presenter till andra, men nu, fyfaaasen! Min fantasi är väl inte direkt på topp just nu. Inte plåmpan heller för den delen.

Nästan nyss hemkommen från jobb. Gick bra idag med, och jääklar vad skönt det är att det bara är två arbetsdagar kvar! Innan jobbet imorgon ska jag träffa Emma en sväng =) Inte träffat henne sen i fredags, så det ska bli nice!

När kommer snön då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback