hallo träningvärk?

Datum: 2008-12-07 Tid: 14:48:02

Snart dags att dra till jobbet, bara kvällen kvar nu. Så skönt! Sen är jag ledig två dagar =)

Vart är min jävla träningsvärk? Eftersom jag körde hårdare än någonsin i tisdags så borde jag fått träningsvärk, men icke då. Lite besviken faktiskt, för träningsvärken är mitt bevis på att man kämpat. Nänä, men skit i det då! Undra om jag ska simma både måndag och tisdag när jag är ledig? Eller kanske köra måndag, onsdag och fredag? Då blir de andra två efter jobbet.

Har tagit tag i min GI-metod igen. Inte fullt ut, men lite. Den backar upp detoxen. Fast känner inte av detoxen alls. Däremot har jag inte druckit kaffe på tre dagar! Men känner ingen skillnad där heller. Känns lite som att det mesta är shit the same faktiskt. Men ut genom fönstret ska jag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback