bruuur

Datum: 2008-12-09 Tid: 22:20:24

Nu är jag och Simon nyss hemkomna från Polarn Morsan. Kimpah och Mia är där nu, väldigt roligt att se dom igen! Kimpah bara gapade när han såg mig, han tyckte att jag har gått ner väldigt mycket sen vi sågs senast (ett halvår sedan). Det var hur roligt som helst att höra, jag märker ju inte sådant så mycket själv, förutom på vågen. (Emma sa det idag också att jag blivit liten :P) Fick se ultraljudsbilder på brors och Mias bebis idag med, dom hade gjort såndär 3d/4d ultraljud. En äkta liten Kimpah är det! Fick en av bilderna som är så jäkla lik Kim, speciellt på munnen och näsan. Ska se om jag kan lägga in bilden här någon gång så ni också får se =) Har en perfekt bild på bror så ni kan se likheten som jag ser det. ^^

Har mest slöat hela dagen. Varit lite smånere eftersom det är femårsdagen efter morfar dog. Men sen träffade jag Emma och det är alltid lika roligt! <3

Nu ska jag äta lite fil med kanel *mums*, ta en dusch och sen sova. Jobb imorgon. Därefter drar vi ut till Polarn Morsan igen.

Nattkram på er!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback