bärsa

Datum: 2008-12-30 Tid: 17:39:07

Var konstigt att komma tillbaka till jobbet efter min relativt långa ledighet. Men det gick bra ändå =)

Nu sitter jag i mina rosa mysbrallor, svarta duntofflor med stjärnor på och en luvtröja. Sexig as hell! Simons pappa är här och dricker lite kaffe, han är trevlig han! Lite svårt att höra vad han säger ibland, han pratar norksvenska ^^

Blir jobb fram tills på fredag, och undra jag om jag inte ska dricka lite bärs till helgen? Känner suget riktigt ordentligt, och det har jag gjort ett par helger i rad nu. Men vet ni vad? Jag tycker om det, det är kul och jag känner mig på något sätt fri. Fri på ett bra sätt =)



Kommentarer
Postat av: Therese

Ja du. skulle sitta fint med en bira nu!.. men har ingen hemma så får bli till helgen då jag oxå jobbar natt imorgon..

Datum: 2008-12-30 Tid: 18:02:12
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback