asien

Datum: 2008-12-15 Tid: 13:21:20

I lördags efter jag lämnade Moa till Polarn Morsan så åkte jag upp till Asien och mötte upp två kompisar. Det var riktigt trevligt där, en man som spelade gitarr och det blev allsång. Sånt gillar jag ^^ Sen blev det efterfest vilket var riktigt kul. Råkade somna där också.

Igår åkte vi upp till Hässleholmen till mina kompisars kompis. Han var tystlåten, men rätt trevlig ändå =)

Snart ska jag jobba. Orkar verkligen inte idag! Men får hoppas på att det blir lugnt ändå. Vad händer för er i veckan?

Kommentarer
Postat av: Jojje

Jag ska jobba min sista vecka inför julledigheten, och ha en massa födelsedagsfirande. :P

Datum: 2008-12-15 Tid: 23:56:41
Postat av: Therese

Jag jobbar dag imorgon, ledig torsdag då blir det att hälsa på Linda, Bj och lilla jack! På fredag går jag på långhelg.. Så, mest jobb denna vecka!

Datum: 2008-12-16 Tid: 13:27:12
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback