äntligen!

Datum: 2008-12-07 Tid: 23:39:38

Äntligen är jag färdig med helgen! Två dagars ledighet väntar, o dom ska jag utnyttja till max =) När jag säger att jag är ledig måndag och tisdag får jag som svar från många "sicken lyx"! Hallå eller? Hade ju förfan hellre vart ledig helgen! Jaja, vissa folk...

Peter sa att han hade köpt något till mig, något som finns i varje affär i princip men kanske inte skriker USA, men som amerikanarna verkar vara stolta över... Hjälp mig klura ut vad det kan vara!!! Nyfiken som en lax är jag!

Nu ska jag sega innan jag ska sova. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Therese

Sådär säger många till mig oxå. Som att det vore någon lyx. Jobbar ju full tid precis som alla andra heltidare, fast på andra dagar och tidpunkter.

Datum: 2008-12-08 Tid: 09:39:34
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback