abstinens!

Datum: 2008-12-04 Tid: 23:19:03

Hela dagen idag har jag spenderat med att kolla på oth. Har börjat om från början, riktigt skoj! Bra tidsfördriv också nu när Simon är i Halmstad. Funderade på om jag skulle ta med datorn till jobbet imorgon när jag jobbar natt för att kolla lite oth med hörlurar, men kom fram till att om jag somnar fort så går tiden fortare. Ni ser, jag kan vara smart ibland! ^^

Nu saknar jag Peter så jag tror jag spricker! Han har varit borta i fem dagar nu, men det känns som en månad. Att han dessutom inte är säker på att han kommer jobba i Göteborg när han kommer tillbaka, det suger verkligen! Tänk om han hamnar i Värmland? Nej, han får helt enkelt komma hit ändå, så är det bara! Peter-abstinens som heter duga. Fubbigt är det också att han springer runt på New York's gator och har kul, utan mig!

Oh well. Back to oth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback