www.tjuvlyssnat.se

Datum: 2008-04-20 Tid: 19:35:39

Som så många gånger förr måste jag tipsa om den bästa sidan i Sverige: tjuvlyssnat!
Lägger in en som jag garvade högt åt:

Storknallen, Borås
En kvinna ~45 kommer gående ut från en affär och går förbi en kille ~20 som säljer telefoner.
Killen (ropar till kvinnan): Akta!
Kvinnan hoppar till och tittar sig omkring.
Killen: Nu höll du på att snubbla på våra låga priser!

Skönt uppmärksamhetsknep! Undrar om kvinnan köpte whatever han nu sålde för slags telefoner.

Och barn är för härliga:
Flygplan till Turkiet
Det är dimmigt. Helt plötsligt hamnar planet i en luftgrop,
som varar i några svindlande sekunder. När allt är normalt
igen sitter alla passagerare och är smått chockade.
En pojke ~6 hoppar snabbt ur sitt säte och springer fram
till cockpit-dörren.
Pojken (mycket argt): HUR FAN KÖR DU EGENTLIGEN?!
Ett fniss sprider sig i planet.


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, verkligen snällt! :)
Har lärt mig att det stavas så, men har svårt att inte skriva s.. en vanesak. Men snart skriver jag förskyld utan s:et! typ!

Shiiiet va jag är trött..

Datum: 2008-04-20 Tid: 20:14:35
http://tisskisst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback