Underbara, sömnlösa morgon!

Datum: 2008-04-24 Tid: 08:44:08

Som varannan torsdag sitter man i skolan fast man har sovmorgon. Är inte det rätt dumt? Jag klagar på att jag aldrig får sova ut, men när jag väl får det gör jag inte det. Det är bara för att jag älskar morgonstunderna i skolan. Sitta och snacka skit med morgongänget ute i solen, dricka kaffe och röka ett par cig, medan man lyssnar på musik. Underbara morgon!

Idag firar jag och hjärtat ett halvår. Vad tiden går fort! Vi bytte presenter igår, ni vet; mitt tålamod. Finns inte! Jag fick en dvd-box med Marilyn Monroe. Vi tänker rätt lika, för jag gav Simon de tre sista säsongerna av Seinfeld på dvd. Han hade de första sju redan. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, men nånting blir det alltid.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis till er! :)

Datum: 2008-04-24 Tid: 19:39:36
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback