Under uppdatering

Datum: 2008-04-15 Tid: 20:27:52

Nu är designtomten här och fixar lite, så bloggen kan se ut som fucking crap ett tag. (Just nu är det någon rosa historia.) Men no worries, jag ordnar! Åtminstone innan det är dags att krypa ner under täcket...

...och så bloggar jag här utan att Tiss vet om det. ;D

Later
Världens vaknaste människa (läs: jag) lyckades med underverket att stänga ner fönstret mitt i designandet. Nu blir det lite sovpaus i arbetet, så får jag börja om från scratch imorgon istället. Passa på att njuta av den rosa Tiss så länge ni kan nu, haha!

Puss och kram!
/Veronika

Kommentarer
Postat av: Bemma

Wiiiie, rosa!

Datum: 2008-04-15 Tid: 22:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback