Ta ingen skit! -Grynet

Datum: 2008-04-18 Tid: 22:20:02

"Det får inte komma ut!", "Säg inte det till någon!", "Kan jag berätta en sak i förtroende?". Tre fraser man aldrig ska säga till någon, om man inte vet  till 100% att man kan lita på personen. Dessutom att jag fick skit för något jag inte bär skulden till är jävligt dålig stil. Jag sa ingenting om saken förutom att "Det får inte komma ut!". Grejen var det någon annan som sa det, jag hade kommit med en sk. "vit lögn" innan. Men ändå blev jag indragen som the bad guy. Tack och bock! Men det är löst med personen jag drog en vit lögn för. Som tur är.

Det kanske uppfattas som en skitsak, men jag är så förbannat trött på att få skulden för saker, att bli missuppfattad och så vidare i evighet. Men jag tar inte sånt längre, och det står jag för.

Förövrigt har dagen varit trevlig. Jag och Simon mötte upp Veronika på City, handlade lite och käkade hamburgare här och tittade på Talang2008. Alltid lika skoj tycker jag! ^^ Trevligt när man kan ha kul på en helg utan att egentligen göra nåt speciellt. Sen blev det glass och kokosbollar. Synd! Men jag ska simma nästa vecka. Jag ska komma igång med det igen. Jag lovar!

Nä, nu blir det sängen, är ju "Öppet hus" imorgon i skolan.

Natti

Kommentarer
Postat av: Veronika

Tack för ikväll! Det var jättemysigt!
Hälsa Simon. Puss och kram (L).

Datum: 2008-04-18 Tid: 23:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback