Pladder

Datum: 2008-04-04 Tid: 22:13:51

Att vänta är fasiken bland det tråkigaste som finns! Men vi hade ganska trevligt på Landvetter flygplats, mammi och jag. Hon bjöd på en sallad, det var buffé, men sicken skit! Inte på långa vägar så gott som de jag brukar äta.

Imorgon ska Simon göra högskoleprovet. Hoppas han klarar det! Och hoppas han kommer in på den utbildningen han vill. Blir nog ett perfekt arrangemang om det blir så. Tror skolan han vill in på ligger i Halmstad och då kommer han bo där på vardagarna, och komma hem på helgerna. Då hinner vi sakna varandra, vilket vi inte gör nu när vi pluggar på samma skola och bor i en etta.

Och snart blir jag lite rik! Pengarna för lägenheten kommer nog i mitten av denna månad. Men försvinner rätt snabbt igen dock. Men det gör inte så mkt, lite pengar över blir det ändå. De ska gå till nyttiga saker det mesta, men lite ska jag lägga på skit som jag vill ha. ^^ Ibland måste man unna sig saker.

Vad skönt det var att bara skriva utan att tänka. Fast det kanske inte blev så intressant, men vet du vad? Jag skiiiteriii!

image54











Kommentarer
Postat av: Therese

Hello.
Vad ska du shoppa? :) Kul med lite "extra" pengar!
Gör ni i helgen?

Datum: 2008-04-05 Tid: 17:47:21
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback